שירות לרכבי פורד קוגה

טיפול בפורד קוגה

פורד קוגה הוא רכב SUV חזק ומתוחכם. מבחינת עיצוב ניתן לזהות אצלו מאפיינים של ספורטיביות, מראה מוצק וחלק אחורי מלוטש עם קווי מתאר עמוקים ומגולפים. יש בו גם מפזר אוויר אחורי מצופה כרום ופסי נשיאה נמוכי פרופיל על הגג, איכות גימור המעניקים לנהג ולנוסעים תחושה יוקרתית ומגוון רחב מאוד של צבעים רגילים ומטאליים. הוא מצויד במנוע של 1.6 ליטר ועם הספק של 180 כ”ס הוא מצליח לתת מענה על דרישות הנסיעה בתנאי שטח או כביש. ברכב גם תיבת הילוכים אוטומטי של 6 הילוכים, מנוע המשולב עם מנגנון להפחתת צריכת דלק ומומנט מרבי של 24.46 ק”ג-מ’.

השיפורים החדשים בדגמי קוגה מבהירים מדוע חשוב לעבור טיפולים תקופתיים במוסך מורשה. נציגי מוסכים מורשים מכירים היטב את רכבי פורד ויודעים כיצד להעניק להם את הטיפול המקיף והמסור ביותר. הטיפול המומלץ עבור הדגמים מתבצע כל 15,000 ק”מ או כל שנה, המוקדם מביניהם, למעט מקרים חריגים של נסיעה בתנאי שטח. במקרים אלו כדאי להגיע אל המוסך כל 8,000 ק”מ על מנת לבצע בדיקה היקפית ולמנוע הצטברות של נזקים.

הטיפולים התקופתיים ברכבי קוגה

אפשר לזהות מספר דגשים הבאים לידי ביטוי במהלך טיפולים תקופתיים ברכבי פורד קוגה. ראשית, יש להשתמש בחלקי חילוף מקוריים בלבד על מנת לשמור על עמידות הרכב ואמינותו. שנית, כדאי לבצע את הטיפול עם מכונאים שעוברים תכנית הכשרה והסמכה נרחבת. אפשר לברר מראש על ניסיון הטכנאים ורק לאחר מכן להכניס את הרכב לטיפול.

בטיפול התקופתי עצמו נבדקים כל 15,000 ק”מ רצועת ההנעה, סיבובי מנוע בסרק, המפלט וכמות נוזל וריכוז אלקטרוליט במצבר וחיבוריו. בדיקות נוספות מתבצעות כנגד כבל מערכת החשמל, דוושת הבלם, מיכלי נוזל השטיפה, מגבר בלם, בלמים קדמיים ואחוריים, נוזל מערכת היגוי, מצב מרכב (חלודה וקורוזיה), מסנן אוויר במזגן וגם פעולת המדחס. סיכוך, שימון או גירוז מתבצעים בכל תקופה כזו במנעולים ובצירים או התפסים של הדלתות, תא המנוע ותא המטען המרווח של פורד קוגה.

יצרנית הרכב פורד מחייבת החלפה של חלק מהפריטים המטופלים בהתאם לתכנית תקופתית מסודרת. החלפה של מסנן אוויר במזגן מתבצעת רק כל 30,000 ק”מ או כל שנתיים – מה שבא קודם – אך החלפה של שמן מנוע ומסנן שמן מנוע מתבצעת בכל טיפול שנתי. מבחינת חיזוק, תכנית הטיפולים של פורד קוגה מחייבת חיזוק ברגים ואומים בשלדה גם כן כל 15,000 ק”מ או שנה.

מאמרים נוספים


מאזדה CX-5 – מה הופך אותו לאחד הרכבים הנמכרים בישראל?

מאזדה 2 – תקלות נפוצות

ההגה ננעל – מה עלי לעשות?

פורד פוקוס – בעיות בגיר

המסחריות של פורד