שירות לרכבי פורד גלאקסי

טיפול ברכבי פורד גלאקסי

פורד גלאקסי הוא דגם המשנה לחלוטין את ההתייחסות לרכבים גדולים. זהו ואן אלגנטי המסוגל להכיל לא פחות מ-7 מבוגרים בתנאי נוחות אופטימאליים. יש בו עד 24 מקומות אחסון אופציונאליים, תא נוסעים מרווח וביצועים שלא נופלים מדגמי משפחות. הדגם מציב סטנדרטים גבוהים מאוד והוא עומד בשורה אחת עם מכוניות סלון מפוארות. תיבת ההילוכים של הגלאקסי היא רובוטית כפולת מצמד, בעלת 6 הילוכים ועם דגש על חיסכון בצריכת דלק. לתיבת ההילוכים מצב ספורט המאפשר העברת הילוכים עצמאית והכל ביחד מוצב על גבי מערך מתלים המכוון לביצועים אופטימאליים.

טיפולים שוטפים בדגמי פורד גלאקסי מתבצעים כל שנה או 15,000 ק”מ – מה שמגיע קודם. את הטיפולים רצוי לבצע במוסך מורשה וכך ליהנות מיתרונות רבים. ראשית, רק במוסך מורשה ניתן להבטיח שימוש בחלקי חילוף מקוריים. נציגי המוסך מחויבים לדרישות היצרנית ולכן מקפידים על קלה כחמורה. שנית, במוסך מורשה מבצעים את הטיפולים בצורה מסודרת ולפי רשימה מפורטת. ביצוע מן הסוג הזה מבטיח טיפול שוטף מלא, מונע בלאי ועוזר לשמור על ערך הרכב לאורך שנים.

החשיבות של תכנית טיפולים תקופתיים

הדגש העיקרי בתכנית של טיפולים תקופתיים עבור רכבי גלאקסי הוא על המנוע, מערכת הקירור, מערכת הדלק, צינורות קשיחים, מערכת הצתה, מערכת פליטה, מערכות חשמל וכמובן שלדה ומרכב. יש גם בדיקות נוספות המתבצעות על ידי נציגי המוסך, אולם הנושאים לעיל מהווים את הבסיס לתחזוקה שוטפת ברמה הנדרשת.

חברת פורד מחייבת בדיקה של מרווח שסתומים במנוע והחלפה של רצועת תזמון במנוע דיזל כל 135,000 ק”מ או כל 6 שנים. החלפה של שמן מנוע ומסנן שמן מנוע מתבצעת לעומת זאת בכל טיפול שוטף, בעוד הבדיקות החיצוניות הקבועות הן ברצועת ההנעה, סיבובי מנוע בסרק, מסנן אוויר, ריקון מסנן סולר ומשקעים, צינורות דלק, היגוי, בלמים וקירור וגם מפלט וכמות נוזל וריכוז אלקטרוליט במצבר. עוד בדיקות שמבצע מוסך מורשה בכל טיפול עבור רכבי פורד גלאקסי הן של מערכות החשמל, דוושת הבלם, מיכלי נוזל השטיפה והצנרת והחיבורים של הבלמים לצד מגבר בלם, בלמים קדמיים ובלמים אחוריים.

תכנית הטיפולים מוכיחה כי אין להקל ראש בתחזוקה הקבועה והשנתית של הרכב במוסך. רק באמצעות טיפולים שוטפים ניתן לבדוק צנרת וחיבורים לנזק, שפשוף ודליפות או להתמקד בניתוב, נזק, שפשוף ודליפות בתא המנוע ומתחת למכונית. הטיפול כל שנה או כל 15,000 ק”מ כולל בדיקה של נוזל מערכת היגוי, שמן תיבת הילוכים, גומיות לציריות וצמיגים. הטיפול לא מסתיים לפני שאחד מנציגי המוסך מבצע נסיעת מבחן ואף בודק את פעולת המדחס ואת מסנן האוויר במזגן.

מאמרים נוספים


מאזדה CX-5 – מה הופך אותו לאחד הרכבים הנמכרים בישראל?

מאזדה 2 – תקלות נפוצות

ההגה ננעל – מה עלי לעשות?

פורד פוקוס – בעיות בגיר

המסחריות של פורד