פורד פיאסטה

טיפול בפורד פיאסטה

רבים מתייחסים אל דגמי פיאסטה בתור היהלום שבכתר חברת פורד. זו היא מכונית המשלבת עיצוב עכשווי עם טכנולוגיה מתקדמת. היתרון של הדגמים הללו הוא תכנון מדויק של כל אלמנט ברכב, המאפשר הפקת המקסימום מהמנוע והמרכב. דגמי פיאסטה נהנים ממוניטין מוצלח מאוד בישראל ומוצעים במגוון רחב מאוד של צבעים. העיצוב החיצוני ניחן בסגנון קינטי, אך יש צורך בהתבוננות בתא הנוסעים הפנימי על מנת להבין את היתרונות של הדגם הזה על פני המתחרות. בכל מקרה, חשוב לבצע את הטיפולים בפורד פיאסטה במרכז שירות מורשה על מנת ליהנות מהביצועים והחיסכון.

כיוון מרווח השסתומים בפורד פיאסטה מתבצע כל 120,000 ק”מ. רצועת ההנעה של המנוע נבדקת כל 15,000 ק”מ, בעוד רצועת התזמון מוחלפת גם היא כל 120,000 ק”מ או 5 שנים – המוקדם מביניהם. עוד בקטגוריית המנוע כדאי לציין את ההחלפה של שמן המנוע ומסנן שמן המנוע המתבצעת כל 15,000 ק”מ. מבחינת נוזל הקירור הנחיות היצרן מחייבות החלפה כל 10 שנים בלבד.

טיפול במערכת הדלק

מערכת הדלק של פורד פיאסטה אחראית במידה רבה להצלחתה. על מנת לטפל בה כהלכה יש לבדוק את סיבוב המנוע בסרק כל 15,000 ק”מ, לבדוק את מסנן האוויר בתדירות זהה ולהחליף את מסנן הדלק כל 150,000 ק”מ או 7 שנים. במרכז שירות מורשה מומלץ לבצע גם טיפולי צינורות גמישים וקשיחים, הכוללים בדיקה של דלק, היגוי, בלמים וקירור כל 15,000 ק”מ. את המצתים של הדגם ניתן להחליף כל 45,000 ק”מ וכך לחסוך בעלויות תחזוקה.

מערכת הפליטה של פורד פיאסטה מספקת לה יתרונות סביבתיים משמעותיים. הטיפול במערכת זו מתבצע בעיקר במפלט וכולל בדיקה כל 15,000 ק”מ. במערכות החשמל מתבצעות בדיקות של כמות נוזל וריכוז אלקטרוליט במצבר, בעוד כוונון אורות ראשיים יכול לחכות לתדירות של 45,000 ק”מ. כאמור, השלדה והמרכב בולטים בדגמי פורד פיאסטה ולכן רוב הבדיקות המתבצעות בטיפולים תקופתיים של 15,000 ק”מ נכללות תחת הקטגוריה הזו. חשוב להתייעץ עם נציגי מוסך לפני שמטפלים ברכב ולהבטיח שימוש בחלפים מקוריים המאושרים על ידי היצרן.

לקביעת תור במרכז אדיב א. אורמוזה בירושלים צרו עמנו קשר 050-4432121 ונשמח לטפל בכם!

מאמרים נוספים


מאזדה CX-5 – מה הופך אותו לאחד הרכבים הנמכרים בישראל?

מאזדה 2 – תקלות נפוצות

ההגה ננעל – מה עלי לעשות?

פורד פוקוס – בעיות בגיר

המסחריות של פורד